090930 Keskellä viikkoa ollaan taas

Terve,


Tog en bild med min brors digikamera.
Bilden till vänster är originalet och den till höger har jag varit på photoshop med en vända :)

Kollade en film idag som hette united state of Leland, de var en bra film om man är på humör för att tänka.

Idag tänkte jag försöka ge mig på att sy fast den där dragkedjan i pjäxan.
Jag köpte ett par skidor med pjäxor av janne i helgen.
Jag väntar på snön sen jävlar ska jag på Ormberget och åka skidor. Jag har ej åkt sidor sen skoltiden så de ska bli väldigt intressant. De är ju en bra träningsform och jag tror jag kommer att gilla de oxå. Längdskidåkning är ju oxå något man kan göra i samband med afterski ;)
Måste köpa kläder till de, någon som vet nå bra ställe som säljer?

Nu tänkte jag ta och lira en match hockey som jag brukar göra i brist på annat.


Nu har man haft två slö dagar när man har varit ledig men imorgon gäller det att vara på hugget igen för då är man hemsamarit igen :) Ganska gulligt när dom kallar oss för hemsamariter...

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0