090929 Sensuella filmer

Tjao,

Idag har man varit på svängen igen med den där gravidkvinnan. Var på barnens hus och kollade på nå grejer jag är ej så insatt för jag är inte gravid eller jag har typ ingen flickvän som är gravid eller inte :) hmm...ja de blir väl bra så :D

Iallafall så var vi på coop arena och käkade lunch och de var väldigt bra käk där idag, de var raggmunkar med sidfläsk och så fanns de fisk i kokossås med potatis plus alla buffésallader osv...

Jag håller på att kolla en film och har ca halva kvar. Var ju tvungen att av bryta lite för att kolla på sensuellas blogg, verkar vara en otroligt härlig tjej, ja jag får alltid skratta gott till hennes videobloggar :) osv...

Imorgon är man fortfarande ledig från jobbet :)
De ska man ta vara på för de händer fan inte ofta...sen kommer jag och jobba så de räcker och jag kan säga de är ej många rutor i almanackan som ej är ifyllda så tur att man trivs på jobbet :)

Nu ska jag tillbaka till the movie

Heippa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0