090927 Bakis

hello,

Sitter här i Jannes lägenhet medans han är på jobb.
Idag har man som väntat bakis efter som vi firade römppäviikko, mer info om de när jag kommit hem och tanka över bilderna från i helg på datorn.

Hockey då...
Såg ej matchen men såg sammandraget och har följt de via nätet.
Luleå spelade skit bra och vilka vackra mål. Luleå är poäng maskiner i år och kommer komma bra med laget. De enda jag tycker ser grötigit ut i laget är den defensiva sidan men de tar sig nog när dom kommit mer in i säsongen hoppas jag iaf, håller tummarna för våra svartklädda björnar :D

Och Peter Forsberg fick gör ett riktigt snyggt mål när Modo vann med 2-1 mot DIF
Foppa är foppa :D

Åker hem till stan ikväll så uppdaterar jag säkert ikväll eller imorgon efter jobbet.
Måste vänta en stund till innan man vågar sätta sig i bilen och köra hem.
Blir väl och hyra film strax när janne kommer tillbaka och åka iväg innan åtta hade jag tänkt

Heippa

Kommentarer
Postat av: Marika

Såg att du skrivit ett sms till mig på finska, jag kunde dock inte riktigt förstå vad du menade men jag förstod att det handlade om något med godmorgon & bakis? Haha



Å LITE väl tidigt att väcka en liten dam va!! :P Med okänt nummer till råga på allt ;P Inte har du fått mitt heller, creeepy :O

Haha =)



Hoppas du haft kul iaf!



2009-09-27 @ 19:45:06
Postat av: Teemu

men jag har inte ens ditt nummer. De där har jag inget minne alls av...Har varit ganska dragen :)

2009-09-27 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0