090923 Nu ska vi leva, leva livet

Imorgon jobbar jag sista dagen för veckan, fick semester :)
Tack Ketty :D

Så på fredag åker jag till Pajala och lever livet men vi ska på hemlig ort :)
Det är hemligt än så länge så ingen får veta hehe :)

Det är Römppäviikko i Pajala.


Hanna har underhållit mig idag igen ;)
Ja hon är så jävla rolig. Hade hon haft en talkshow så hade hon iaf haft en tittare mer :D

Har baka klart mina blåbärs citron muffins, dom igår blev jag ej nöjd men så måste smaka på dessa.
Men dom ser mkt bättre ut :)

Heippa Kaikki idottit :)

Kommentarer
Postat av: DuVetNog Vem:)

Han är en Pajala-pojk som alltid velat bli jojk.

Och som grundare av Norrlands allra hårdaste klubb,

sa han att här har ni bara att slänga av er rubb och stubb.

Men behålla handskarna på, av enda anledningen att man blir hårdare då.

Kom igen fram med flaskorna, få se vad ni har, så kanske ni kan få stanna kvar.



Här ska fiskas haj,

med håven i hölstret och med pungen på svaj.

Ifrån Norrlands alla hörn kommer dom en efter en,

för att i bastun få en vän och vara en av alla fiske män,

ifrån Luleå kommer dom i flock, ledda av en oljad och saftig bock,

ifrån Finland kommer alla grabbar på rad för att va med om ett bastubad.

2009-09-24 @ 09:41:28
Postat av: Teemu

nej jag vet inte vem

2009-09-24 @ 09:56:52
Postat av: Teemu

jag vet att du sitter på en server från uppsala, du dsl speed från telia.

2009-09-24 @ 10:11:27
Postat av: Teemu

sorry my misstake..Övertorenå

2009-09-24 @ 10:37:12
Postat av: NoMieSeVain...

...Tyhjä Janne Pajalasta:)

2009-09-24 @ 21:27:48
Postat av: Teemu

sluta skrämms, var nästan elak med din ip adress :D

2009-09-24 @ 22:56:25
Postat av: Tornedalning

Dumma Du..

2009-09-25 @ 09:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0