090922 When love takes over

God dag,

Sitter här och lyssnar på musik som man kan läsa på rubriken.
Idag har jag varit och jobba till 11.30. Hade en kort och bra dag. De är otroligt skönt med korta dagar när man sen är ledig nästa dag och jobbar först kväll på Torsdag :D

Efter jobbet var jag till Ormberget.
Tog först rudan på 2.6 Km efter de sprang jag spåret som är 1.5 Km, istället för att avsluta med de vanliga spåret så sprang jag upp för slalombacken och de kan jag säga är jobbigt.

När man kom in i bilen så åt jag bananen som Bailey delade ut så Tack Bailey :)

Nu nästa ska jag börja steka köttfärsbiffar och koka färkpotatis till :)
De har fått dra i sig alla kryddorna över natten så jag tror de här blir magea :D

Nu kaffe..

When love takes over yeaaah
You know you can’t deny
When love takes over yeaaah
Cause something’s here tonight


Heippa

Kommentarer
Postat av: Marika

Låter Riktigt Gott :)

2009-09-22 @ 14:35:20
Postat av: Teemu

de var de...med chapinjonsås :)

2009-09-22 @ 15:41:06
URL: http://irwingoodman.blogg.se/
Postat av: Marika

Oh härligt! Just nu har jag ris & kyckling med sötsur sås i mina grytor, men det är inte lika gott som biffar nåja :)

Man har ju mat iaf, mer än vad de i Afrika har så jag ska inte klaga! :)

2009-09-22 @ 17:36:30
Postat av: Teemu

de är väl inge fel på de?

Ja man får ju vara glad att man ej bor i afrika :=

2009-09-22 @ 19:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0