090922 Falken

Hello,

Har kolla denna film idag som heter Johan Falk gruppen för skärskilda insatser.
Jag tänker inte berätta mer än att Johan Falk som alla fattar spelas av Jakob Eklund börjar arbeta för en grupp som heter GSI.
Dom flesta har väl kanske sett filmen men inte jag förän nu, har inte haft tid att kolla filmer på länge eftersom man har jobba som vanligt. Imorgon blir väl kanske att kolla GSI:2 som är del två i serien av 6.

Angående igår
Om missbrukaren som vart lite väl trött i trapphuset här. Jag ringde ju som sagt polisen 21. Vi samlades alla grannar från tredje och andra planen och snackade lite om han, han är känd i området :)
Man har trevliga grannar, tycker jag då :) Iallafall så gick han härifrån efter lite tjat och han hade fått upp balansen, inte nu för att han gick rakt. Polisen kom förbi kl 24 så alltså tog de tre timmar för dom att komma.
Grannen nertill var ej så villig att han honom framför hennes lägenhetsdörr hela natten.
Undra var han är nu? kanske dyker han upp igen de har han ju gjort förr.

Har kolla på sensuellas blogg idag.
Hon är som rolig :) Eller så är det jag som är lätt road...

Heippa


Kommentarer
Postat av: hanna

nämen titta, här nämner du ju t.o.m mig i din blogg :) och jag tror nog att det är du som är lättroad, haha.



värst va många som ser den filmen just idag, den måste jag se. jag som är galen i svensk film :)

2009-09-22 @ 21:36:56
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Godmorning,Jag såg den oxå igår med sambon faktiskt.Tyckte att den var riktigt bra.Kom den ut på nätet igår eller när alla verkar se den då?Blir den andra ikväll:P

2009-09-23 @ 08:46:13
URL: http://www.vanillapuman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0