090921 Ny vecka

God dag,

Nu var det en ny vecka igen.
Sitter här och lyssnar på Willie Nelson och dricker kaffe.

Funderar på vad man ska göra idag då?
Jag börjar jobba 16.30 först så man får passa på :) För annars jobbar man Hel dag eller delade turer så då brukar man ej hinna med så mycket och ledighet är helt överskattat just nu...

Nu spelas de Takida - The things we own från youtube, den är jävligt bra men hur gick de till? Kanske var det tomten som skickade en länk innan, vad vet jag?

Nu ska jag ta och ladda mp3n med lite färsk musik så man har till nästa gång man far och springer vilket blir imorgon efter jobbet.

Skulle behöva vara och handla lite. Så man kanske drar mot affären då.
Så man har något att laga...

Heippa

Kommentarer
Postat av: Marika

Haha men hojja SLUTA! Du är en Apa om jag ska vara en tomte ;P Din skitunge!

2009-09-21 @ 12:34:39
Postat av: Teemu

Hör du,du!!! Tomten måste vara snäll...eller är du bad santa? :P

2009-09-21 @ 13:14:37
Postat av: Marika

Haha Hellre en bad santa än en snäll en jag vill inte alltid vara snäll ;O

2009-09-21 @ 14:58:23
Postat av: Teemu

la upp en video hehe

2009-09-21 @ 15:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0