090920 Stadsöns innretankar

Päivä,

Nu sitter man här hemma igen framför maskinen som är en tidsmaskin men åt andra hållet :)

Har varit och jobba på stadsön en förmiddag och jag tror inte jag har druckit så mycket kaffe på länge. Först morgon kaffe sen kaffe hos två kunder och sen kaffe igen i lokalen och nu kaffe härr hemma :) plus att jag fick under mitt första besök idag prinsesstårta kl 08.00 fan vilken start på morgonen hehe :)

Efter att jag slutade jobbet så byte jag om och körde till Ormberget och tog en liten dinstansrunda på 3,3 km. Det var så härligt väder där på berget så jag hade gärna tagit en kort tur till men hade glömt vattnet så det får bli imorgon om de är lika skönt väder.
Imorgon börjar jag jobba 16.30 först så man hinner göra mycket innan dess, för sov har man ju som slutat med den senaste tiden.

Idag på jobbet har vi pratat mat och mat.
Drog ut lite recept på portergryta så de måste man göra för de är ju otroligt gott. Har ätit de hos Thyne (mitt ex farmor) men hon är ju så jävla duktig på att laga mat så ska man prova själv så kanske man blir besviken hehe :) Nej så dålig är jag ej. Jag tycker om att laga mat bara jag har gott om tid och inte behöver stressa.

Drog även ut ett recept på köttgryta med ansjovis och konjak. De är faktiskt väldigt gott de låter ej mycket för världen med de är de :) Finns recept till de på Tasteline om fler vill prova.

Nu ska jag laga lunch för jag tror inte den blir lagad automatiskt...

Heippa

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Ja ang det där med Anjovis gryta så vet jag då en som rynka på näsan när du gav det som förslag;)MEN det kan ju vara något som blir en positiv överasskning,precis som LULEÅ HOCKEY för vissa ;)

2009-09-20 @ 14:06:12
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: Teemu

du och dit luleå hockey. De enda jag sa att dom hade ett dåligt lag DÅ, du börjar de se bättre ut men jag tror ej de är klart än heller. första kedjan är stark. Men när de gäller hockey så tycker jag mer om stora starka backar. Jag hoppas defensiven fungerar. Offensiven verkar ju vara igång. Ja men han som rynkade på näsan äter ju fan inte något. Är ej så speciellt bra humör just nu..så jag slutar skriva HÄR

2009-09-20 @ 14:17:08
URL: http://irwingoodman.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Du sa även att dom INTE kommer få till det.och jag sa lugn bara lugn hehe

2009-09-21 @ 07:51:45
URL: http://www.vanillapuman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0