090919 Todella Kaunis

God eftermiddag,

Nu har man tagit sig hem från jobbet ännu engång.
På morgonen drar man tillbaka dit igen.

Just nu så håller jag på att värma pannbiffen till middag och lyssnar på lite musik: Todella Kaunis med Henna Heikkinen från idol suomi 2005 :)

Nyss var morsan, christer, aleksi och hans poliiiis Alexander här på besök. Vi fikade lite magea papperkaka och kanelbulla med en massa JAVA :)

Nu ska jag dra och kolla hur maten har klara sig :)
Sen blir dra sig tillbaka !!!!


Slut ord för idag

Gör aldrig som jag gör utan gör som jag säger
En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, jo det stämmer jag är bodensare eller nu bor jag ju i pite, men jag kommer från boden :) nämen, va kul att folk visar upp min blogg. vem är kompisen? :) är du också bodensare eller?

2009-09-19 @ 18:15:30
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0