090917 Joo, mä tajusin ettei, tajusin ettei me

Joo, mä tajusin ettei, tajusin ettei me,
enää nähdä toisiamme.
Mä sanoin hyvästi ystävä hei, e-ei.
Joo, mä tajusin ettei, tajusin ettei me,
enää nähdä toisiamme.
Vaan onko väliä sillä, no ei, e-ei.

Sodankylä, Sodankylä.


Nu börjar de dra mot natten.
Det har blivit mycket bloggande idag. Men de är ju för att man varit ledig idag på veckan enda lediga dag. Nästa vecka blir det samma sak men då heter dagen Onsdag, men har sökt semester nästa helg så jag håller tummarna.

Är fortfarande inne på bra finsk musik. Där uppe är texten från en grupp som heter Maj karma och låten heter Sodankylä.

Nu lyssnar jag på en grupp som heter Viikate - Pohjoista viljaa helvetes bra låt.

Nu har jag svammla med Marika på msn oxå :)
Man får alltid skratta lika mycket...
Nu ska jag dra mig tillbaka och börja tänka på pensionen:)

Heippa


Kommentarer
Postat av: Marika

HAHAHA! Du är ju koko! ;P



Pension?! Du är väl bara typ...24 eller? ;P

Du är lite galen du haha!

2009-09-18 @ 09:46:15
Postat av: Teemu

25 faktsikt ;) hehe

2009-09-18 @ 10:04:00
Postat av: Marika

Haha! Ojdå :O Det var värst haha ;P Men pension det betalar ju kommunen! ;P

2009-09-18 @ 12:44:33
Postat av: Teemu

tror onte de är riktigt aktuellt än för mig, måste nog göra 40 år till sen jävla. Men jag menar 40 år går ju fort

2009-09-18 @ 14:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0