090917 Dagen idag

God kväll,

Ja nu har man landat hemma efter dagens händelser.

Har tvätta och vaxa bilen in och utvändigt.
Sen körde jag ner till hamnen och fotade bilen med min kamera givietvis :)

Visst blev min baby läcker?
Precis som första gången vi sågs :)

När jag ändå var i högsta hugg med kameran så tog jag en bild ut mot vattnet där solen sken.


Nu sitter jag och kollar på en film samtidigt som jag skriver.
En finsk film som jag ahr sett tidigare men fick lust att se igen, den heter Minä ja Morrison.

Imorgon börjar jag jobba först kl 17 så ikväll kan man ta de jävla easy :)

Ska fan hinna med att springa på ormberget innan jobbet imorgon, dit har man ej varit på länge. Man hinner inte lika bra och har inte lika mycket ork när man jobbat. Måste skärpa mig...

Nytt leffan...

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0