090916 Linnasta Linnan

God kväll,

Sitter här och lyssnar på Esa ja Irwini.


Har irwin Goodman som idol och gar haft de i många år.
Han var grym på att göra musik tillsammans med Vexi Salmi. Lyssnade nyss på Esa och Irwin, dom har gjort en del roliga låtar tillsammans, fast deär ju bra om man kan finska om man ska lyssna på de :)

Tog mig precis en carlsberg öl och den hinner ej bli gammal i glaset :)

Fan vad sur man blir på sånt här
Man blir irriterand och sur på sån här människor och man skäms för att vara kille.
Vad är de för fel på folk?

Seriöst? Hur ids dom?
Och kan man gå på något sånt här

Ja de händer mycket skit i världen.


--------------------Mer idag--------------------
Idag händer de väl inte så mycket mer.
har varit förbi hos inkko ikväll och varit och handla på willys.

Så nu ska jag kanske kolla lite av rentun ruusu fick som lust efter allt Irwin lyssnande.

Imorgon har man en ledig dag och den enda denna vecka så den ska jag ta vara på :)
På fredag jobbar jag från 17 en kort tur. Inge problem att gå till jobbet, trivs bra där och fått en massa beröm på sistone. Jag? Fast jag inte gör så mycket väsen av mig men folk brukar gilla mig. Man är ju inte den som står och kliar i huvudet och inte kan sin sak, tvärtom. Man är ju från Tornedalen hehe :) nå för att de finns mycket idioter där som över allt men vi har hög arbetsmoral vi alla som gör grovarbete på golvet!!!

Bloggar mer imorgon

Heippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0