090915 Luleå Hockey

Kanske...

I början på sommaren så var jag mycket tveksam till LHF.
Men samtidigt visste jag att laget ej var klart och jag tror ej att de är klart ännu heller. Visst Luleå har vunnit alla sina försänongmatcher men de är snart allvaret startar.

Nu är ju Fabbe klar för Luleå sedan några dagar tillbaka så de är ju som ingen nyhet


Så jag tror att de kommer bli ganska så jävla bra kedja med abott bröderna.
tror luleå kan komma långt i år bara dom håller huvudet kallt.
De som jag är tveksam till är Håller våra målvakter? Kommer dom att ta in Henriksson?
Målskyttar har vi, bra backar har vi, kända svenska namn har vi, hungriga spelare har vi....

Håller det?
pallar dom pressen?

jag tror Luleå kommer att sluta på en andra plats i tabellen i år...
Det jag är tveksam till är om dom unga målvakterna pallar pressen och räcker i längden, jag hoppas verkligen de.

Låt elitserien starta

face off


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Jag tycker du ska komma till mr I säga samma sak.Du som har tjatat på hur dååååligt det kommer gå;)....Men vad var det jag sa Teemu ;)Mohahaha

2009-09-16 @ 07:40:19
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: Teemu

är fortfarande skeptiskt men men...

2009-09-16 @ 16:21:48
Postat av: AnnSofie

Jag och MrI kommer ha rätt,var så säker vännen min ;)

2009-09-19 @ 10:41:54
URL: http://www.vanillapuman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0