090914 Måndag igen

Tjenare,

Morgonen började med att man steg upp från sängen, men fasiken vad segt de var :) Jaja men de är ju måndag och de brukar ju vara så efter helgen, men jag har ej rört en droppe. Nej ihlegen har jag hållit på att måla skåpdörrarna, har fått alla bra förutom en som jag behöver ta en till omgång med.

Har varit på jobbet till klockan tolv. Tog och cyklade idag till alla kunderna i Kyrkbyn, det var rätt så skönt väder ute så de gick bra.
Sen är jag kom in i lokalen så tog jag och loggade in på personec självservice som de heter så fint :) Så la jag in en semesteransökan from 25/9 tom 27/9.
Har tänkt åka en vända på Ikea och kanske till Pajala för att hämta min cykel, ja man får ju se vad man ska göra.
Ann-sofie hade som också lust att hänga med till Ikea.

Nu sitter jag här hemma på min rast, har en delad tur vilket är ganska vanligt tycker jag.
Jag har hunnit vara och springa 5 km, duscha, laga mat och ätit har jag oxå gjort, inte illa :)

Klockan 17 ska man vara i tjänst igen.

Nu blir de lite kaffe

Heippa

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

IKEA ställer jag alltid upp på=)

2009-09-14 @ 19:08:42
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: Teemu

inte pajala och römppä? Har sökt sem så vi får se..

2009-09-14 @ 21:38:38
Postat av: AnnSofie

Römppä klarar jag mej nog ifrån :D

2009-09-15 @ 08:01:00
URL: http://www.vanillapuman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0