090913 söndag och Ledigt

Moro,

Idag denna söndag har jag hållit på att måla i sovrummet garderobsdörrarna som ej är så jävla lätta att få helt jämna efter spacklet och slipningen, med dom är ju oxå säkert från 1960 så man får göra sitt bästa och sen får de vara.

Annars är väl denna dag lite si och så tycker jag. Lite tråkiga besked och känslomässigt trist men man får se framåt.

"Where did I go wrong, I lost a friend"

De är så mycket man vill i vissa lägen men det går inte, de är förbjudet, men man vill, så hur ska man då göra?

"I don't quite know, How to say, How I feel
Those three words, Are said too much, They're not enough"


Imorgon så jobbar jag dela tur i Byalaget och samma på Tisdag.

Den 25/9 har jag tänkt åka till IKEA och kanske Pajala vi får se, måste söka semester först. Skulle behöva inhandla lite nya tavlor och sånt. I Pajala så måste jag hämta min cykel som har stått där sen marknaden.

Det har inte ännu blivit av att ta bilder eftersom jag inte är klar här i lägenheten men det kommer när det kommer när jag ids :)

I Fredags var jag på medarbetarsamtal men min chef på Radiomasten och det gick som förväntat bra.
Vi kom överens om att jag eller jag ska göra klart några saker tills nästa samtal, jag har en egen handlingsplan i skallen. När jag ska göra nåt så gör jag oxå de, de är väldigt enkelt :)

Har även börja läsa Demensboken som är studieliteratur men som Dagny Wikström har skrivit bla. Den fick vi i samband med att vi gick utbildningen Demenskörkortet. Kolla detta när dagny förklarar toppmötet
Vi kommer att ha eximination på den så den måste läsas. De är fan spännande läsning när man är intresserad och man möter ju de i arbetslivet varje dag så man känner igen mycket.

Nu ska jag dricka kaffe och kolla vad de oranga från msn är för nåt.


Moi Moi


Kommentarer
Postat av: Marika

Ajaj det låter jobbigt?? :/



Hoppas läsningen går bra :) Och Kaffe är GOTT :) SKa ta mig en kopp jag med!



Hejsvejs!

2009-09-14 @ 09:53:46
Postat av: Teemu

thats facking life...

kaffe är gott...såg din morsa idag på jobbet hehe

2009-09-14 @ 12:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0