090912 Hyvää huomenta taasamaantallajat

Tjenare,

Tänkte ta och blogga här lite med första kaffekoppen för dagen. Har varit seg på att blogga men de beror på att jag typ varit boende på Gammelstadshemtjänst/Bya sen har dom bytt golv här hemma så jag har sovit hos Morsan i Boden, ja ni vet platsen där solen aldrig ler ;)

Sitter nu och lyssnar på min idol; Irwin Goodman och en låt som heter Meni rahahommat pieleen.

Nu jobbar jag på Stadsögruppen och Byalaget ute i Gammelstan. Jag jobbar nu 92% och fyller upp de till heltid, och jag måste säga att de är rätt mycket turer på schemat :) Men är like my work så de är inga problem, det som är trist är alla delade dagar när man har 16km till jobbet.

Har lust och dra till Poronpotkumaa och uppleva suruton nuoruusaika om på nytt :D
Funderar på att planera en resa men man måste vara lite ledig oxå :D

Ja golvet som jag har fått till lägenheten blev otroligt bra. Nu håller jag på att spacka skåpdörrarna i sovrummet, dom ser förjävliga ut och sen ska jag lackmåla dom. Till köket har jag tänkt att lägga nya tapeter och ett barbord med barstolar givetvis :) Men när det blir av vet jag ej, allt måste ju inhandlas och finnas tid till allt arbete.

Nu strax ska jag åka mot affären och inhandla lite målarfärg till garderoben.

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0