090804 Några rader

Terve,

Tänkte ta och skriva några rader här.
Idag har jag jobba till kl 16. Har börja få lite små kläm på gatorna i sunderbyn, rutvik och kyrkbyn. Eller iallafall så man hittar till dom flesta kunder, vilket är viktigast hehe :)

Har varit och sprungit en liten runda på Ormberget men jag måste säga att de var rätt så tungt eftersom man var ganska trött. Men otroligt skönt efteråt.

Har även klippt mig idag. sparade igen 500 kr som det kostar att klippa sig hos frissan. Klart de blir bättre hos frissan men man är inte så jävla brydd, gör de själv oxå ganska hyvin :)

Nu ska jag dra till Södra hamn och handla lite och laga mat till imorgon.
Jag jobbar en delad tur imorgon och man vill inte laga mat när man går på timmar kan jag lova.

Moi Moi
kaikki taasamaantallajaat

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

En andnings paus behöver du vännen=)

2009-09-06 @ 15:22:26
URL: http://www.vanillapuman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0