091029 Torsdag eller Onsdag?

När jag kom till jobbet idag så var jag säker på att det var Onsdag men icket det var och är Torsdag. har idag dubbkera med Linda och fan vad kul vi har haft på jobbet :D

Är nu på rasten nu och skriver på msn med janne, kolla in detta:

Någon som fattar :-)

Har varit idag och träna på rasten.
Har kört 20km spinning program, lår,säte,axlar,biceps,triceps och mage :D
Skönt var det och nu ska jag åka och handla och sen till jobbet

Imorgon så smäller de fan avd kul!!!

Heippa

Kommentarer
Postat av: SolitaryMan

20km spinning? du är ju fan tokigare än vad jag trott.. nu är kukarna köpta 12st:) så du har nått att suga på:D

2009-10-29 @ 17:50:30
Postat av: SolitaryMan

20km spinning? du är ju fan tokigare än vad jag trott.. nu är kukarna köpta 12st:) så du har nått att suga på:D

2009-10-29 @ 17:51:03
Postat av: Teemu

Låter bra de :) Mutta mie purren :D Inte är 20 km så farligt de tar ju bara en halv timme :) De är kul :D

2009-10-29 @ 21:51:06
URL: http://irwingoodman.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha har du det? Jo jag var på allstar på fredagen :D har du lagt upp dom bilderna på facebook eller nå?

2009-11-02 @ 14:33:31
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0