091028 Onsdagen

Idag har man varit till storheden och till system bolaget och inhandlat lite alkohol inför helgens påhitt :) Man blev lite ställd och rädd när man kom in på systemet, det var helt TOMT. Men sen så jag en lapp på väggen där det stod en pil och systembolaget hoff :) Dom höll på att bygga om där eller nåt sånt men iallafall så fick jag min taikajuoma och bärs så jag är redo, Janne är du?


Och nyss har jag bakat Laponiabröd och det blev väl si och så. Det var första gången så de brukar ej bli prefekt då. jag fick inte brödet att stiga som jag ville men till nästa gång blir det säkert bättre, kolla filmen:



Har även kolla en film som heter The Hurricane det är en film från 1999 som jag faktiskt inte hade sett med Denzel Washington och den var så jävla bra. Måste ses fast dom flesta har väl sett den.

Imorgon jobbar jag en delad tur igen och jag tänkte som vanligt på dom här delade dagarna tränka på rasten. Så man blir lagom pigg till kvällen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Joo jag såg att du hade gjort det, men har problem med youtube-klipp, vet inte vad det är men dom står bara och laddar så det funkade inte för mig idag när jag skulle kolla, men nu kunde jag se det :D det ser gott ut! kan du skicka över lite bröd till mig? :P



Har inte lyckats hitta ngt annat program än moviemaker, ska googla! säger till om jag hittar ngt bättre program :)

2009-10-28 @ 21:31:17
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0