091027 Kvällsbloggande

Har nyss kollat filmen Surrogates med Bruce Willis. Jag tyckte väl att den var sådär, det var en absolut sevärd film. I denna film så ska man veta vad man kollar på så man ej blir besviken. Det var en film som jag skulle vilja kombinera med Matrix och I robot.


Janne skickade över en bra låt. Denna hittar ni som vill i de föregående inlägget.


Sitter och lyssnar på finsk musik via spotify. Tänk er att klamydia finns där :-) fast dom har ju åt andra sida över 20 album men det finns bara ett där men det kanske kommer mer eftersom.

Idag har jag varit och träna igen för andra dagen i rad men imorgon så blir det att vila.
Var idag på hälsokost butiken och köpte lite smakprov av vaniljproteinpulver vilket faktiskt var gott, jag trodde att det skulle bli för sött men ej :)
I veckan borde mitt paket från gymgrossisten komma, har beställt två kg pulver i banan och choklad smak ;) och lite keratin. Tänka sig att man skulle börja med sånt här det trodde jag aldrig, men åt andra sidan vem ids äta som en häst för att få samma effekt för att få i sig alla proteiner, vitaminer, kolhydrater via mat. Iställer för att ta en proteindrink efter maten så kan man äta gröt men vem ids ta mig sig gröt då är det så lättare och godare att svepa en drink.


Imorgon så har man väldigt ledig från jobbet :)
Får se vad man hittar på, måste iallafall till systemet och ladda upp för helgen med lite taikajuoma :D

Nu strax gör jag kväll

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0