091027 Då var det gjort igen då...

Nu har man varit och jobba förmiddag igen i Gammelstad och känner mig lagon nöjd här med en kaffekopp i handen.
Idag på jobbet hände det en rolig grej :) Det var så att jag var på ett kvarter på Stadsön och jobbade. Första kvinna hjälpte jag med morgonhjälpen och sen gick vi ut för att hon skulle åka iväg, i området där så håller Bravida på att kräva upp nå rör för att dom har fel på värmen. Iallafall så gick vi förbi gubbarna som jobbade och så åkte hon iväg. Sen en halvtimme senare hade jag en aktiviering och så kom jag förbi gubbarna med kvinna nr 2 och dom kollade. Sen ytterligare en halvtimme senare var jag på aktivering 2 med kvinna nr3 och vi gick förbi gubbarna men nu stod dom och glodde riktigt ordentligt :-) Så inom loppet av 2 timmar hade jag 3 olika kvinnor med mig hehe:) Naisten mies :D


Vad hände igår då?
Igår bloggade jag inte nåt för jag var för trött för att sitta framför datorn. Jag jobbade 7.30-12 och 17-21 och mellan rasten var jag på ÖB först med Ann sofie, dom har ju öppnat i Torsdag affären i den nya lokalen mitt emot Biltema. Men man går dit när stormen har lagt sig. Sen efter det så var jag in på Nautilus och tränade i en timme och drog hem och käkade sen till jobbet igen.
När jag kom hem så orkade jag inte ens kolla vad det blev i hockeymatchen men fick höra idag på jobbet att de var inget att se för dom förlorade i ÖT men ett poäng är bättre än inga alls.


Idag - Dagen idag är en underbar dag...
Idag blir det väl inte så mycket mer. Laga mat och så ska jag fara och träna senare på kvällen.

och
Imorgon tänkte jag kanske åka till piteå eller nåt ja vi får se. Tiden får visa.

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0