091024 Underbara Lördag

God dag,

Klockan är kvart över tio och jag har varit och lagt på tvättmaskinerna. Nu sitter jag här och väntar på tills kaffet bilir klart med morgongröten ;) Ni vet gröten stöten havrenöten...

Igår så jobbade jag lite länge än som var inplanerat. Jag hade en skift till 1700 men eftersom de ej fanns nå folk så gick jag hela kvällen till 21 på övertid :P inte illa ;) Men nå var man trött efter att ha jobba 14 timmar.
Så det blev att äta och bo på jobbet hela dagen. Men ha trivs så bra så de är som mitt andra hem.

Efter att tvättstugan blivit klart så tänkte jag till gymmet och träna lite. Egentligen så skulle jag gjort de igår men det blev ju inte av pga att jag jobbade övertid. Men idag blir de det, måste bara skynda mig efter tvätten för det är bara öppet till 16 idag det är veckans kortaste dag där annars har dom öppet efter nio.

Nu blir det kaffe och se klart filmen som jag har missat från 98 deep inpact

Moikka

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=_kUl0uxGbtI&feature=rec-HM-r2



Jag kommer på fredag.. ska vi fara på hockey? vad kostar det?

2009-10-24 @ 15:24:46
Postat av: Teemu

ja vi får ju se...hur man mår :) det kostar väl kring 200-250 kr. Låter bra vette..då tar vi taikajuoma :D

2009-10-24 @ 15:30:00
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0