091024 Ilman taikajuoma ollemme puolitiessä helvettin

Tjena,
Nu har man kommit hem från träningen och fått i sin något mellan lunch och middag :) och kosttillskottet.
Pontushallens parkering vart ganska full idag eller det fanns inga lediga platser alls så jag fick ta och parkera vid kommunal man är ju medlem så något måste man ju få för alla 600kr som man betalar dit varje månad ;-)

Var och shoppade lite på team sportia idag men min bror. Det var andra dagen på rean där och de fanns faktiskt ganska mycket kvar dock inte i dom populära storlekarna men som tur så köper man i lite andra storlekar ;) Jag köpte mig långa cykelbyxor/joggingbyxor och så köpte jag ett north bend underställ som känns skit bra ;) De är bäst att han när man börjar med skidkarriären ;)

Idag är det väldigt ledigt för mig för jag har bytt skift och är då ledig och jobbade förra helgen en extra lördag. Men imorgon är man i tjänst igen :-) Men de går så fint så...

På fredag kommer Janne vi ska festa till halloween...fyfan var roligt :D jävla vi ska dricka röllis trolldryck hehe :)
Mer om de efter helgen ;)



I love the rain most....when it....stops

Heippa

Kommentarer
Postat av: Sevän Uuno

Kommer bli hur kul som helst till helgen:) som tur är börjar jag först kl nio på måndag om det blir för kul:) me ollaan varmasti vedossa:)

2009-10-25 @ 11:25:49
Postat av: Teemu

Varmasti :) Koska sie tuulet? Jobbar till 17 på fredag...

2009-10-25 @ 11:51:40
URL: http://irwingoodman.blogg.se/
Postat av: Sevän Uuno

Jag sluta mellan 14-15.. beror på när jag ids gå till jobbet. men ska försöka vara där till kl fem - halv sex. så man hinner bli vedossa:)

2009-10-25 @ 15:34:41
Postat av: Teemu

Jag tror vi hinner i kapp dom flesta :D Ska efter jobbet och visa mulkku på bolkko el om man tar de keskelläviiikkoa??

2009-10-25 @ 21:24:37
URL: http://irwingoodman.blogg.se/
Postat av: Uuno

Klart man ska vara keskelä viikoa så att ölen hinner bli kalla ja taika juoma kerkiää valmistua:)

2009-10-25 @ 22:11:22
Postat av: Teemu

kyllä sittä on enenkin pahemapa juotu

2009-10-25 @ 23:54:16
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0