091021 Mitt i veckan taas

Ja då satt man här igen då.
Sitter och dricker kaffe och surfar mellan two and a half men lite då och då :)


Det var otroligt skönt att sova idag.
Igår blev det rätt sent för man kunde ej sova. Så jag rensade mitt ex ur mitt liv på riktgit haha, jag rensade en massa papper som jag har sparat åt Elin för kontroll om de behövs men jag kom fram till att jag ej behöver dessa papper och orkar inte ringa och fråga om allt.
Sen rensade jag även i städgarderoben igår och där var det ej gjort på länge kan jag säga jag som trodde att jag ej hade nå skruvar men helvete vad skruvar jag har nu :P


Senare idag tänkte jag vara och träna på Nautilus men inte på ett bra tag för kaffet måste sparka in. Man får ju passa på och träna på dom dagar man är ledig eller jobbar kort.

Nu säger jag

Heippa ja hyvää joulua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0