091021 After träningi :-)

Sitter här och spelar popeda och låten kersantti karolina det för mig tillbaka till Levi då när jag och janne var och kollade på redas livespeling på Hullu poro arena i novermber förra året tror jag att det var. Vi måste fan göra om det för levi är fan underbart :) Men problemet är ju bara den att man ej bor i Pajala nå mer för då hade man som närmare och ta sig dit, här från Luleå är det nästan 40mil att köra.


Då har man varit och träna för andra gången denna vecka och denna månad. Måste fan bättra mig men nu har man ju börja få in rutinen så de flyter de på. När jag skulle parkera där så var det så jävla mörkt att man knappt hittade någon p-plats som var ledig, men de är ju många som är där och tränar, badar och är i sporthallen.

Jag cyklade idag 10km på cykeln och jag vart som ganska svettig :) men de var ju som meningen. Det tog ett tag innan jag fick in programmet på den där cykeln den var på auto och då växlar den själv som den vill vilket är så jävla obehagligt men hittade sen knappen som man kunde köra i manuellt läge :) Jag hade alla tröjor som är av dry tyg på tork så jag fick slänga på en vanlig bomulls t-shirt så man vart lite tyngre hehe :) Tur att de finns en fan på cykelmonitorn som blåser...

Nu har jag nyss ätit och druckit protein. Nu ska jag kolla lite two and a half men så är det bara att hoppa i säng och dra till jobbet imorgonbitti.

Trevlig kväll

Heippa och
Haistakaa paskaa


Kommentarer
Postat av: hanna

tycker du? jag har inte lyssnat så mycke på hammerfall så jag vet inte. reinxeed har jag däremot lyssnat på :)

2009-10-21 @ 21:48:10
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0