091018 Söndag :/

Jag gillar då inte söndagar alls fast jag är ledig.
Grannarna har då haft fest här i huset under helgen men inte jag för jag har börja bli så gammal ja jag är ju äldst i tr.uppgången :)
Under Halloween tänkte jag ta och festa om Janne kommer upp från Pajala så man har någon vettig människa att snacka med eller vi två ihop de blir ungefär som röllis taikajuoma.

Det har tydligen varit en stökig natt i länet
Men vi har då inte varit ut så :)
Nej vi har varit mycket stökiga förr i tiden men inte nu nå mer men det är en annan historia.


Håller på att laga mat, det blir fisk i kokosmjölk och potatis mycket gott hoppas jag.
Har baka tidigare en bannakaka som blev mycket godare och finare än en hamskvariant som jag såg på ett ställe, fyfan jag får kallakårar i huvudet när jag tänker på den. Måste varit gjort av cement :D eller nåt...

Så ser en söndag ut för mig.

Nu följer jag Sensuellas spår i brist på annat

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0