091018 Nya flickvännen

Har ändra min bloggdesign lite men den är ej färdig, måste ta och fixa en ny header men jag vet ej hur den ska se ut så det ställer till det :)

Fick idag bilder av Janne där han hade fotat min cykel som ligger i Pajala i hans källare.
Min cykel har hittat en girlfriend, kolla bilden:


Kan man tänka sig att min cykel skulle hitta sig en ny flickvän innan mig.
Men är jag hämtar min cykel från Pajala så får dom fan ta och göra slut ;-)


Parkajoki...
Under römppävikko i Pajala så var vi till Parkajoki och fiskade,grillade,bastade och drack en del så här kommer det lite bilder. Ursäkta för dom suddiga bilderna med fotografen hade balans svårigheter.

Här sitter vi och äter suovas som Janne grillade


Grillamassa ja tottakai juomassa :)


Suovas


Imorgon ska jag bege mig till Pontushallen för att träna man har hamnat efter i träningen när man vart sjuk och ledde det till att man blev slö. Sen jobbar man minst 5 av veckans dagar men de tycker jag inte är någon ursäkt. Jag ska träna på morogon antigen så ska jag på spinningpass eller så drar jag tidiagre än lunchpasset och tränar ja det får man se hur man orkar och vill, dvs hur tidigt man kommer i säng ikväll.
Imorgon blir det iaf att jobba från 14-21 och en förmiddag på tisdag och onsdagen är jag ledig och då tänkte jag fortdätta med träningen kanske vara på en spinning då jag de får vi se är ganska inpulsiv av mig.


Till folk.
Tycker du inte om något så säg ifrån...men med måtta men håll inte något inne för dig själv.
Sluta prata om bara dig själv och lär dig lyssna på andra...
Vi har alla våra olika egenheter och vi måste kunna acceptera dom och jobba vidare. Vi är en grupp människor som ska kalla oss för vänner och vänner är dyrbara.

Tänk om alla bara skulle bry sig om sig själva och prata bakom ryggen dig, hur skulle det se ut? Skulle du trivas med de?
Man måste kunna arbeta som en grupp och de gäller alltid i livet...

Behandla din medmänniska precis som du själv vill bli behandlad


Pick, choose, love.

God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland kanske folk säger ifrån på ett snyggt sätt.Men det gäller ju oxå att läsa av en person,och ta in när någon tar illa vid.när räcker det lixom?Sen får man nog ta plats själv och bli lyssnad på,annars pladdrar nog andra på om sitt,faktiskt=)

2009-10-19 @ 09:28:14
Postat av: AnnSofie

Jo precis,mitt sätt är att säga att nu blev det lite mycke av den biten kanske.Eller dessa saker tycker jag är lite jobbigt just nu från och till ,men sen är det upp till den/dom andra att förstå att DET räcker när man säger så oxå:)

2009-10-19 @ 11:07:15
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: Sevän Uuno

Det var en lyckad kväll:) fast vi inte fick nå fisk..

Som det ser ut nu så kommer jag till all helgona..

2009-10-20 @ 05:58:08
Postat av: Teemu

låter bra det, då är vi vedossa och voima hyvin :) Det var en troligt bra kväll med taikajuoma och fiske :D

2009-10-20 @ 06:37:29
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0