091017 SOS Hockey

God kväll,

Ikväll så gick det inte vägen för vårat Luleå. Vi mötte HV71 och spelade en bra match enligt mig. Efter första var det 1-2, sen i andra perioden gick det åt helvete då hv gjorde fyra raka mål och tog ledningen med 5-2, i tredje lyckades luleå kvittera till 5-4 men det räckte inte hela vägen denna gång.

Sitter nu och kollar på serien SOS gute där Luleå tjejen är med som går sin brandingenjörsutbildning här i Luleå men har sin praktik på Gotlands brandstation i Visby. Gillar serier som denna :)


Idag har jag hunnit jobba till 16.00. När jag kom hem såg det ut som ett bombnedslag. Vad är det för fel på dagens ungdom? Min bror bor inne hos mig. Man är hemma hela dagen då kan man väl göra något eller? Nej dagens ungdom sitter framför datorn och trycker sen om de ser skitigt ut iköket de spelar väl inge roll, eller? Sen när man lagar mat så lagar man bara till sig själv jag menar tänker man inte på andra människor? Eller kommer det senare i uppväxen eller är det bara jag som haft en hård uppväxt? Jag fattar inte alls :/

Idag på jobbet fick jag världens skrattattack när jag var på kundbesök med Sandra :) Jag berättade om jack daniels flaskan som jag hittade med rölli på youtube, jag menar inte fan har man väl med en whiskey flaska i ett barnprogram och kallar den för trolldryck :) fan vilken uppväxt vi har haft haha :) Iallafall så fick Sandra nypa till mig så jag fick skärpa mig...och det gjorde jag efter att jag misshandlade min läpp lite med några bett ;)
De är ju tur att man har kul på jobbet :D



Jag sökte på google på Hemtjänst Luleå och då kom bilden upp (den i mitten höst upp) som är från vårat jobb på stadsön där Sandra är med...häftigt!!!


Anmälde mig till personalfesten den tredje december då vi åker till Wallamanssalonger med Bya och Tunalaget men jag är rädd att jag blir ganska ensam kille där :P men åt andra sidan varför klaga ;)

Heippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0