091016 Fredag

Fredag igen men nå party blir det inte.
Har tagit på mig att jobba ett pass imorgon till 16 så de passar inte riktigt :)

Har suttit och kolla lite på onödig info, jag kom fram till att jag är äldst i min trappuppgång och jag är bara 25 år så jag måste säga att vi är ganska skötsamma ungdommar här :)

Har nyss kolla klart transformersfilmen, har kolla den i flera etapper för den är över 2,5 timmar lång...den var rätt så bra, mer en ungdoms film om man säger så men jag gillar ju sånt svammel.

Imorogn är de demonstration utanför smedjan pga helgtillägget som S och Petersen vill och ska ta bort, helvete att man inte kan komma iväg från jobbet. Men till er som är ledig imorgon 091017 kl 13.00 gå till semdjan och visa ditt deltagande. Kom ihåg "tillsammas är vi starka"

Nå träning blev det inte idag jag vart för slut för det eller för lat de är bara välja...tänkte köra under helgen istället.


Julfesten i år äger rum i Wallmanssalonger i Piteå...så det blir nog att fara dit om man är ledig dvs

Nu kyllänraitille

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0