091015 Torsdag och jobbet

Sitter hemma på min rast och dricker lite java och skriver i min meningslösa blogg medans Jope Ruonansuu sjunger i högtalarna.
Idag har jag jobba förmiddags pass på stadsön och de gick fort som fan och kl 17 åker jag tillbaka för att jobba kvällen.
Ikväll jobbar jag med Linda,Elli och Anna bara ungdommar med vissa undantag :) får se hur det slutar hehe...

Började kolla den nya transformers filmen men blev less efter en stund så jag stängde av den. Den är ju snyggt gjord som ettan...men man orkar ej alltid.

Hanna skrev ett inlägg om en tävling vem som hade längst hår :) Jag förlorade med hästlängder som Hanna citerade det...så jag funderar om man skulle lägga löshår hehe :) men då kom disskutionen upp om man kan sy ihop lös hår så det blir 1,5 meter långt, någon som vet?


Heippa

Kommentarer
Postat av: Carro

Modell, oh nej. Så snygg är man ju inte tråkigt nog, haha!

2009-10-16 @ 03:57:05
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: AnnSofie

Jag och sambon såg oxå Transformers filmen igår kväll.Vi tyckte den var riktigt bra=)

2009-10-16 @ 08:13:30
URL: http://www.vanillapuman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0