091014 Natt

Kan inte sova så jag tänkte skriva några rader och kolla nya avsnittet av andra avenyn.

Nu har vaccineringen dragit igång i Sverige och norrbotten. Jag har velat fram och tillbaka om jag ska ta vaccinet och jag har kommit fram till följande. För engång skull är vi prioriterade som jobbar inom vården och som hemsamrit som det kallas :) vi är till många personer varje dag och vill inte bära smittan till någon annan och den nya influensan kan ligga latent upp till en vecka. Så jag ska på hälsan och ta den när det blir dax.
Jag läste att de var kanske på g i Piteå med svininfluensan så man vet aldrig.

Hade börja brinna i någon hydralpump på SSAB. Men ingen blev skadad, jag menar man hade ju fan inte märkt om SSAB hade brunnit upp för de eldar ju och har sig från ugnarna där hela tiden.

Och vad i helvete är de för fel på folk? Jag menar var i helvete är de här samhället påväg? Inte var de sånt där förr vad vi vet om iallafall nu publiceras de som smågodis, var är de för fel på våra medborgare? fyfan...

Jag läste om Luleå hockey i NSD, Alexander Hellström är kanske påväg till Luleå hockey och jag som har klaga på Luleås defensiv hela hösten. Luleå behöver något stabilt där back och med en som Hellström med NHL meriter hade ju inte skadat i vårat lilla Luleå :)

Nu blir det sängen

God natt

Kommentarer
Postat av: hanna

är svinis påväg till pite? amen fy, kunde den inte ha stannat i skellefte?



tycker killar rent generellt verkar tycka att de ska ha mer för att de anser sig ha ett större behov.

2009-10-14 @ 08:20:30
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0