091014 Mitt i veckan igen

Sitter här och kollar på här är dittl liv med Sven Wolter och dricker en kopp kaffe medans tvättmaskinen ska bli klar så man får gå och hänga upp allt.
Senare idag tänkte jag ta och tvätta fönstrerna i lägenheten innan det blir vinter btw så har vi väldigt fint väder idag.

Senare idag ska man på jobbet som vanligt men det blir bara en kort kväll så det är rätt så skönt :)

Och snart är det Halloween och vad händer då?
Den helgen är man iallafall ledig så det blir möjligtvis att gå ut, planerar ej så mycket det bara händer...


Jag avslutar med detta:

Ett steg i sänder!
Och sedan ett till!
Det blir härligt att se vad som händer
när man går åt det håll man själv vill!


Heippa

Kommentarer
Postat av: Sevän Uuno

Jag tillägger detta:

kossu on mun kuski

Ja mä tuskin tietä nään

Vaikka jalka kaasulla on mun

Ja käsi vaihteella on mun

Niin kossu vauhdin määrää mut silti henkiin jään



Nyt kädet ratista on irti ja kossu on mun kuski

Ja mä tuskin tietä nään

Mua jotkut koittaa käännyttää

Mutta silti mulle jää nyt tää

Kossu joka määrää ehkä väärän määränpään...



Halloween.. enda jag planerat är att Teemu ska vara päissä:D ha ha ha..

2009-10-14 @ 15:09:33
Postat av: teemu

kommer du hit till halloween?

2009-10-14 @ 15:26:31
URL: http://irwingoodman.blogg.se/
Postat av: Tyhjä Uuno vain..

Har som tänkt det, om det går bra? o inget oförväntat kommer ivägen..

2009-10-14 @ 19:04:28
Postat av: Teemu

jo de är bara komma...om du kommer så beställer jag biljetter...me olemme janossa

2009-10-14 @ 21:41:28
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0