091014 Kväll

Jaha då var det kväll igen och man har tagit sig hem från jobbet för ett tag sen.
Imorgonbitti är det mot jobbet BMWn kör...

Idag på jobbet när jag jobbade i en av byarna var på kundbesök hos en kvinna.
Jag strök henne över håret och tittade i hennes söta ögon när jag önskade henne god natt, hon höll fast i min hand och tackade för att jag hjälpt henne ikväll och hon sa att jag var snygg i min nya jacka ;)
Sånt vill man höra, det är inte mycket att säga men fan så glad man blir :)


Idag har jag hunnit göra en massa saker.
Det började med att jag vaknade vid nio tiden och gick ner till tvättstugan och började tvätta.
Förutom de så har jag hunnit putsa alla fönster till vintern, laga middag, bytt gardiner i sovrummet, laga håll i några av mina jeans, städat hela lägenheten...
Sen har man varit på jobbet som jag tidigare skrev...
Såg även en film mellan allt, den nya wallander filmen och jag tyckte väldigt bra om den, det var faktiskt en av dom bättre av dom här nya som kommit ut :)

Nu ska jag glömma mina bekymmer för imorgon kommer det garanterat nya...

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0