091013 Tisdag och Ledig

Tjenare,

Jag vaknade idag och kollade på klockan och jävlar vad jag började skratta :) klockan var elva jag var glad för att jag fick sova länge för engång skull. Annars så jobbar man nästa varje dag 7 till 17 och de är inget att skratta åt.
Imorgon skulle jag egentligen jobba 7.30 - 17 men måste flaxa eller ta flexledigt som det heter föratt vi måste döda ut all vår felxiblearbetstid som vi har i kommunen, men jag gråter ej för de, jag jobbar 17-21 istället.

Har varit till en kompis ute på Hertsön ja ni vet var alla ytläningar bor haha :D
Tagit lite foton har man också hunnit med på de ena och de anrda. Sen har jag varit och hämtat ut min vinterjacka från posten och jag blev otroligt nöjd, tack Elin :)

Resultatet blev Neo:



Pratade även med Lisa via msn och svammlade lite men kul hade jag hehe :)

Så "sluta lek med snoppen"
Ja jag förväntar mig inte att någon ska förstå förutom mig, Lisa och Anso.

Kollade Johan Falk GSI: Leo Gaut och den var rätt bra som alla andra filmer i serien.
Den som ej sett dom, se DOM!!!

Lyssnar på en skön låt med Hector den heter Jos sä tahdot niin

Nytt mie sanon
Heippa

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha, i dina vildaste drömmar teemu!

2009-10-13 @ 21:13:40
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: hanna

menar du laga mat eller "laga mat"? för snackar vi "laga mat" som jag gör i bloggen så tycker jag fan att killar ligger på latsidan mer än vad vi tjejer gör :p

2009-10-13 @ 23:50:02
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Ja JAG hajjar då preciiis vad du menar:D

2009-10-14 @ 22:41:09
URL: http://www.vanillapuman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0