091012 Måndag igen

God kväll,

Ja då har det gått en vecka igen om jobba har man gjort 6 av 7 dar. Imorgon är det tisdag och så jävla ledigt de kan bli. Börjar först jobba kl 17 på onsdag då jag har tagit flexledigt förmiddagen...

Kollade nyss filmen: Johan Falk GSI national target och där var Samuli Edelmann med. Har sett filmen minä ja Morrison med han, vilket oxå är en grymt bra film. Jag har den fjärde filmen kvar att kolla av dom som har kommit ut. Man hinner ej kolla så mkt filmer när man jobbar varje dag och så kollar man ju inte film de första man gör när man kommer...

Jag är i Johnny Cash funderingar idag men mer om de sen ;)

I wear the black for the poor and the beaten down,
Livin' in the hopeless, hungry side of town,
I wear it for the prisoner who has long paid for his crime,
But is there because he's a victim of the times.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha, vad glad jag blir! tack du :D

2009-10-12 @ 21:02:51
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: Sevän U.. .. . ..

Voi mua väsynyttä rellestäjää,

osaanko kotiini tulla?

Maailmalle mitä musta pellestä jää,

vain karmeita tarinoita repussa mulla

Nyt istun alas, panen reppuni laulamaan,

tarinaa kertomaan

Tarinaa menneistä, aa, markoista penneistä



Nyt reppu jupiset riimisi rupiset

tai katkon sinulta nyörit

Nyt korvaani karmeat juttusi supiset,

kotona turhaan jaloissa pyörit

Et jättää saa pois sanaakaan

-et sitä kaunistakaan



Ei ruoho kasva missä kulkenut oon,

paljon oon surua tuonut

Tyttöä monta syliin sulkenut oon,

Karhuviinaa ja kahvia juonut

Palaa mieleni menneisiin muistan kun uhosin

sinne ja takaisin, vasta ukkona makaisin



Nyt reppu jupiset riimisi rupiset

tai katkon sinulta nyörit

Nyt korvaani karmeat juttusi supiset,

kotona turhaan jaloissa pyörit

Et jättää saa pois sanaakaan

-et sitä kaunistakaan



Ei mua revi enää reppuni tuo

taittamaan taivalta teille

Viimein palaan kotikorjaamon luo,

viimein laulan lauluni teille

Ratapihalla mielen uudestaan ja uudestaan

takerrun vaihteeseen samaan ja ruosteiseen

sitä kääntelen edes takas



Nyt reppu jupiset riimisi rupiset

tai katkon sinulta nyörit

Nyt korvaani karmeat juttusi supiset,

kotona turhaan jaloissa pyörit

Et jättää saa pois sanaakaan

-et sitä kaunistakaan

2009-10-13 @ 16:11:49
Postat av: :)

Voi mua väsynyttä rellestäjää,

osaanko kotiini tulla?

Maailmalle mitä musta pellestä jää,

vain karmeita tarinoita repussa mulla

Nyt istun alas, panen reppuni laulamaan,

tarinaa kertomaan

Tarinaa menneistä, aa, markoista penneistä



Nyt reppu jupiset riimisi rupiset

tai katkon sinulta nyörit

Nyt korvaani karmeat juttusi supiset,

kotona turhaan jaloissa pyörit

Et jättää saa pois sanaakaan

-et sitä kaunistakaan



Ei ruoho kasva missä kulkenut oon,

paljon oon surua tuonut

Tyttöä monta syliin sulkenut oon,

Karhuviinaa ja kahvia juonut

Palaa mieleni menneisiin muistan kun uhosin

sinne ja takaisin, vasta ukkona makaisin



Nyt reppu jupiset riimisi rupiset

tai katkon sinulta nyörit

Nyt korvaani karmeat juttusi supiset,

kotona turhaan jaloissa pyörit

Et jättää saa pois sanaakaan

-et sitä kaunistakaan



Ei mua revi enää reppuni tuo

taittamaan taivalta teille

Viimein palaan kotikorjaamon luo,

viimein laulan lauluni teille

Ratapihalla mielen uudestaan ja uudestaan

takerrun vaihteeseen samaan ja ruosteiseen

sitä kääntelen edes takas



Nyt reppu jupiset riimisi rupiset

tai katkon sinulta nyörit

Nyt korvaani karmeat juttusi supiset,

kotona turhaan jaloissa pyörit

Et jättää saa pois sanaakaan

-et sitä kaunistakaan

2009-10-13 @ 16:16:54
Postat av: teemu eppä normaali

mitä janne lyssna?

2009-10-13 @ 16:55:27
URL: http://irwingoodman.blogg.se/
Postat av: Sevän UUno

eppua:)

2009-10-13 @ 19:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0