091009 Perjantaina

Idag vaknade jag 06.40 efter att han sovit så jävla dåligt i natt. Har varit och jobba från 7.30 - 17 eller jag flexade ut kl 16 då vi måste döda all flex tid eftersom arbetsgivaren säger upp den delen av tc-avtalet.

På Onsdag ska jag var flexledig i fem timmar, ganska skönt faktiskt :) Det blir och jobba kväll då fyra timmar och de är ganska så smärtfritt. Vi har en hel del att göra på kvällarna och dessutom nu när de drar mot vintern då väglaget ställer till det för oss men vi är ett bra lag så vi fixar allt :)

Jag sitter och lyssnar på zen café det är ett grymt bra finskt band.
Tänker inte rek de åt sensuella hanna, tror ej hon blir så glad hehe :)


Nu har man tvättat kläderna oxå. Man får gör de när man hinner och de är ej så ofta eftersom man ej är ledig så värst ofta :)

Imorgon jobbar jag delad tur och tänkte passa på under rasten att byta till vinterdäck. Så med andra ord blir det att tillbringa rasten i Boden. Men de är bäst att göra de för de är inte så länge kvar så har vi oxå snö här i Luleå och det är redan nu halt att köra till Gammelstan tidigt på morgonen...

Jag sviker dom på Radiomasten som är min huvudsakliga arbetsplats. Ska dra på julfest med hemtjänstgruppen var det blir vet ingen ännu eftersom de ej är bestämt. Men inte fan ids man börja planera i scehma på stdsön och sen åka med andra gruppen på någon fest. Har så bra arbetskamrater på hemtjänsten så jag tror nästan att dom är steget törstigare och dessutom yngre :D

i be back....hastalavista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0