091008 Torsdag

God dag,

Sitter och dricker på min andra kaffekopp för idag.
Ska börja bege mig till jobbet om en timme. Idag jobbar jag från 14-21, imorgon 7.30.17 lördag delad söndag delad och måndag har jag ej tänkt än på :D

Igår så hjälpte elin mig att välja i vinterjacks djungeln.

En sån blev de.
Ingen aning om jag passar i en sån men får prova när den kommer med posten.
Jag har varken tid eller lust att springa på stan och prova jackor som dessutom inte finns i min storlek, så jag tycker de är ganska bekvämt att beställa och sen hämta ut den från coop och de man ej vill ha skickar man tillbaka.

Nu ska jag dricka upp kaffe och se klart andra avenyn och sen börja köra mot Stadsön...

Heippa Kaikkille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0