091006 Kväll

Nu har man baka muffins och laga mat. Har även varit till coop forum som det heter nu här på örnäset och inhandla några betong skruvar och pluggar, sen har jag lagt upp en lack hylla. Jsut nu är det en kamera hylla och ser ut som en butik för att jag har mina photopapper till fotoskrivaren där och min systemkamera men de får vara så tills jag hittar på något annatk.


Så ser det ut nu :)



När jag kom ut från affären idag så var klockan vid 19 tiden och de vart ju som ganska mörkt ute. Jag gick uppför betongtrappan och där var det en igelkott i mörkret tur som fan att man såg den annars hade man väl trappa på den lilla.

Bara för att man har engång sagt att man ej tror att luleå kommer att vinna sm guld så får man tydligen inte ens heja på dom. Så säger iallafall ann-sofie.
Jag trodde ej att Luleå skulle vara så bra som dom är. Men abbott som jag trodde och vet gör poäng åt luleå är poäng maskiner. Albrant är bättre än vad jag trodde och hade ingen aning om vem anders nilsson var innan han ställde sig i målet i luleå men tydligen så är han draftad av NY Islanders och mest troligt så spelar han i NHL nästa år om han vill och kan.

Jag tro så här:

Luleå slutar på en andra plats i tabellen.
Luleå kommer inte till final men kommer på en tredje plats.

Vad fattas i Luleå Hockey?
Mycket enkelt: Obsut och en omark

Punkt slut

Heippa

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Men Teemu,har jag NÅGONSINsagt att du inte får heja på luleå???Haha Nu ärdu nog lite förvirrad tror jag.Men dock ska man kanske inte klanka ner och gnälla på dom har sämre perioder.Det blir så när laget byts ut.Dom kan inte hitta rätt på en gång ;)Ha tåla mod vännen Kraaaam

2009-10-07 @ 16:33:31
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: Teemu

tålamod är inte mitt förnamn

2009-10-07 @ 17:07:51
Postat av: AnnSofie

Då måste vi inskaffa lite mer tålamod åt dej;)Som en viss man skulle sagt "luleå hockey är ljuset när mörkret kommer"=)Nä nu ska jag göra mej i ordning och dra till kontoret och sedan iväg till lisa.Hur länge jobbar du?

2009-10-08 @ 09:39:51
URL: http://www.vanillapuman.com
Postat av: Teemu

vad fan skulle sagt så? Jag jobbar 14-21 och imorgon 7-17

2009-10-08 @ 11:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0