091005 Yö is back

God kväll,

Har kommit hem nyligen från jobbet. Det var meningen att jag skulle jobba till klockan 12 idag men förlängde till 17.00. Alltid bra med extra pengar.

Nu sitter jag och lyssnar på yö som är ett jävligt bra finskt band. Har lyssna på dom mycket förr när man bodde i Pajala och till och med haft deras särkyvää som väckning :-)

Har varit och handla efter jobbet. Tänkte jag skulle prova på att göra vaniljmuffins imorgon när man är ledig hela långa dagen. Kanske lägger in blåbär oxå vi får se. Vi pratade så mycket och bakning idag på jobbet så man blev ju som sugen :D Sandra på jobbet skulle ta och göra vaniljmuffins med daim bitar i. De lät ju gptt om de lyckas, ska bli spännande och höra.

Snart blir det att se hockey matchen från Scandinavium mellan Luleå och förlunda givetvis :/
Ska bli en rolig match att se. Luleå spelade bra matcher där förra året och kommer nog att gå in med stort självförtroende men Scandinavium är Scandinavium man kan aldrig ta segern i förskott...

Träffa en kvinna är helt överskattat för min del. De får vänta ett tag till då. Ja inte har jag då bråttom inte...

Nu börjar uppvärmningen

Heippa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0