091003 Tvillingar

God eftermiddag,

Igår blev det ändå att dra dricka lite fast det inte var planerat. Som tur så var man förbi systemet :)
Så jag drog till Victoria. Har aldrig varit dit förr men de var ej så svårt att hitta dit. Jag gick efter Örnäsv. och lyssnade mig fram och så hittade jag :D
Jag gjorde ett litet grattiskort åt henne, jag vet ej om hon kommr ihåg vad som står på de? För jag skrev på finska:)

Iallafall så åkte vi iväg med Minicab till All star vid tolv tiden. Tjejerna hade beställt tre bilar eftersom vi var ganska så många. Det var en snygg tjej som var taxichaufför och så när vi var framme i stan så betalde jag resan och så skrek tjejerna något som fick henne att skratta och mig att skämmas lite ;) och de får man ej skriva på en blogg för då bryter man mot etiskarådet hehe:)

Hur som haver var det rätt kul hela kvällen. Men sen försvann allt folk bort. Så jag åkte hem med taxin med Malin och någon konstig typ.
Jag lärde mig att när krogen har stängt så drar alla folk hem i Luleå. I Pajala så är det då festen börjar, efter att krogen stängt så är man ju i lagom fart och festa men sp fungerar det inte här. Jag kan alltså bara komma fram till att de är därför jag festar så sällan i Luleå och åker hellre till Pajala och festar för där vet dom var hjärtat sitter i kroppen på människor.
Men de är ju kul och träffa människor som man kände igår. Jag var ej så värst full igår bara lite lagom.
Jag kommer ihåg allt, är det någon som behöver veta så fråga mig hehe:D



Nyss såg jag Luleå hockey förlora mot FBK och de var ju mindre roligt. Bröderna Abbott fick matchstraff och personlig utv i slutet av matchen. Dom är så jävla bra på att spela, de är ett riktigt energipaket och de andra laget stör sig väldigt mycket på dom :D Luleå fick iallafall spela utan dom på slutet. Det blev en förlust med 2-3 men Luleå var ändå det bättre laget.

Vad skulle man göra utan tvillingar.
Luleå hade ej varit så bra som dom är.
Vad skulle killar annars kolla på under blusen.
Tvillingar behövs

Heippa

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha tur att vi hördes då så du slapp söka :D Nä hörru, inte var det väl så pinsamt i taxin, mest kul ju :P

2009-10-04 @ 17:22:40
URL: http://victorja.blogspot.com
Postat av: Teemu

Men hon var ju snygg juuuu :D

2009-10-04 @ 22:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0