091002 Meni viikko pieleen...

Terve,

Det är fredag jag har slutat jobba idag klockan fem och nu sitter jag och dricker en kopp kaffe.

Vad ska man göra en fredag kväll och så är man ledig hela långa helgen?

Har iallafall varit på storheden och handla lite godsaker och på systemet där jag köpte vin och whiskey så de kanske blir att börja dricka idag, ja vi får ju se...

Idag på jobbet kände jag, Vilket jävla bra jobb jag har.
Jag kanske ej har det mest välbetalda men åt andra sidan så är ej pengar så jävla viktigt när man har de så jävla roligt och har bra arbetskamrater på jobbet. Har även en kanon bra chef vilket gör allt mycket lättare att älska sitt jobb.

Imorgon är det iallafall hockey match hemma mot FBK och de gäller att ta alla hemmamatcher för luleå om dom hade tänkt fortsätta på detta viset.

Nu ska jag gå och kolla på flaskorna vad dom säger till mig :)
De är inte så jävla lätt alla dagar när man har lite vänner här i stan men men...

Heippa

Kommentarer
Postat av: Sevän Uuno:D

Blev de nå trikka:) kanske är tur att du inte har så mycke vänner där:) hur hade det slutat om tex jag bott där o vi hade varit lediga varje helg:) mikä laulaen tulee se viheltäen menee...

2009-10-03 @ 09:49:07
Postat av: Teemu

de hade gått åt helvete tror jag. Hade varit holistit :D Deä r inte samma sak i lule som i pajala, här går man och sover efter krogen fan vad trist...

2009-10-03 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0