091130 Ny vecka igen

Kommit hem från jobbet för en liten stund sedan då jag jobbade bara till klockan 14. Imorgon jobbar jag bara en kort tur på fyra timmar men de räcker gott och väl för jag har jobba sen Torsdag och långa skift över hela helgen och på Onsdag är man ledig :D Imorgon efter jobbet åker jag förbi och tränar lite sen neråt för att kolla vad de är för fel på datorn hos kunden som jag har jobba hos på min förra arbetsgivare.

Alltså Seriously vad är de för julkalender i år? Något skit med superhjältar. Vad har hänt med julkalendrarna? Det är ju bara svammel, visst ska det vara för barn med så här var det inte för. När jag var liten så var det sunes jul, Pettsson och finus, mysteriet på greveholm, osv De är ju alltså något som man kan kolla på än idag men nu har de blivit så mesigt enligt mig!

Idag har man betala alla räkningar för denna månad. Lönen kom och lönen gick :D Nej inte riktigt har faktiskt ovanligt mycket pengar kvar denna månad men de ska ju köpas julklappar så de är ju bra att ha lite extra över.

Har fundera på att beställa lite från gymgrossisten igen. Vad tror ni om fierce? De är ju ganska billigt. Det finns så jävla mycket att välja på men de dyra behöver ej vara bra. Som proteinpulver kör jag med WHEY-80 som jag tycker fungerar bra även som fettförbrännare. Har ökat i vikt till 95 KG men jeansen börjar bli förstora måste kanske gå och köpa mig ett par mindre sen. Nya träningskläder måste man oxå ta och inhandla sig iallafall underdel. Jag kör med korta tighta cykel/träningsbyxor. Har sett att många kör med långa bomullsbyxor och vanliga t-shirtar men de fungerar ej för mig då man kör konditionsträning och svettas en hel del.

Nu ska jag läsa en heligskrift som heter Aktiv Träning

Heippa

Kommentarer
Postat av: Sevän Uuno

Fan du väger mer än mig, men jag är ändå fetare fast jag tränat styrke längre. Måste nog oxå beställa frå gymgrossisten:D

2009-11-30 @ 21:23:10
Postat av: Teemu

fast man blir ju fet av kosttillskott :D inte är man då smal än heller måste ju erkänna att man är slö på kondisträning och ingen skidkropp för den delen heller hehe :D

2009-12-01 @ 19:43:57
URL: http://irwingoodman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0