091129 Back

Det var ett tag sen man skrev hit några rader men jag tänkte bryta den trenden nu.
Har som vanligt jobba helg och inte haft mycket tid över för att sitta och blogga. Sen har man varit så trött när man jobba 10 timmarsskift och gått och lagt sig tidigt.

Idag har jag varit och träna efter att jag har jobba till 17. Man var så jävla trött så de var inte sant och man orkade inte träna så jävla hårt men jag maxade vikter till så mycket jag orkade. Försöker ju träna varannan dag men de går inte alltid när man jobbar sent och de är stängt.
Har gått ner i fett en del och gå upp i vikt hoppas de är muskler hehe :/ Måste köpa mindre jeans :D

Nu ska jag fortsätta svara håller på att bli interljuvad om första hjälpen

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0