091126 Nelson and Cash

Tjenare,

Sitter här hemma och lyssnar på musik. Hittade ett album på spotify, det är en julskiva med Willie Nelson och Johnny Cash.

Idag jag jobba förmiddag och varit och träna en vända på gymmet. Provade köra det som Janne sa med Roddmaskinen. Man ska hinna köra 1000 meter på 3.30 de låter inte mycket för världen men de är tungt. Jag klarade inte av det. Jag hamnade på 3.50 och helvete vilken mjölksyra man fick i armarna man borde bättra på sitt glykogenförråd. Men jag ska lyckas med detta innan året är slut. PROVA

Idag har man dragit i sig mycket kolhydrater i drink form. De bara pumpar i armarna.


Ådrorna kommer fram hehe :D
Kanske många tycker att de är bara svammel att dricka sånt?
Men när man jobbar så här och inte hinner äta mer än gröt på morgonen så måste man ta med sånt här till jobbet.
Man måste ha i kolhydrater när man tränar och vill bygga lite muskler. Har man inte det så händer följande, kroppen börjar ta protein från musklerna och då miskar man i muskelmassa och de är det helt onödigt att stå och lyfta på gymmet om man inte vill bli en pinne :D
En som tränar behöver även äta fett för musklerna livnärs på det under natten när man är i viloläge.
Så de är inte bara att träna :D

Imorgon är det bara att dra och jobba igen och sen hela helgen och så fortsätter de ända till nästa helg har väl en ledig dag där emellan.
Idag på jobbet hände det en grej när jag gick på morgonen besöket jag kan givetvis inte tala om vad de är pga sekretesskäl. Men våra söta lilla tant var så ledsen så man fick stå och krama om henne... Man måste ju uppmuntra och kunna ge lite extra stöd som personal...annars har man inget på jobbet att göra.

Nej nu ska jag spela lite NHL men när kommer 2010? Har spela runt denna flera gånger...

Du som läser detta ha en trevlig dag

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0