091125 Tulkoon juhla todellinen, tulkoon Jeesus Herraksi sen Tulkoon rakkaus ihmisrintaan, silloin joulu luonamme on

God dag,

Igår somnade jag klockan nio efter hockeymatchen som gick rakt åt helvete men de är fightclub.
Så idag är man rätt så utvilad måste jag säga :D Har sovit i 14 timmar.

Nu är det mindre än en månad till julafton tulkoon joulu. I år firar man julen på stadsön hemtjänst och i Boden för jag jobbar ej dygnet runt :P
Jobbar över 40 timmar storhelg man måste ju passa på för de är i år spm vi har extra tillägg på 20,25 och nästa år försvinner de. Jag har räknat att vårat nya helgtillägg efter året till nästa år blir på 6,25, de är ju som alla lagom glada för, NOT. Understorhelgerna har man iallafall 82 kr mer i timme så de är ju inte så illa. Ingen röstar på Petersen till nästa val INGEN.

Idag blir det som bara en lugn dag för min del. Är ledig hela dagen men sen jobbar jag en vecka i sträck.
Imorgon blir det nog lite träning efter jobbet. De är som skönt att jobba 4 timmars skift ibland då är de perfekt att åka förbi gymmet innan man åker hem och lagar mat.

Nu blir det en kopp java denna dimmiga dag


Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0