091123 Hockeykväll

God eftermiddag...

Vad har hänt idag i mitt lilla liv?
Jo jag har jobba till klockan tolv men vi blev klara med min dubblerare redan klockan halv elva så jag har gått omkring och trampa i lokalen och sen hjälp med en lunch.
Sen åkte jag förbi Radiomasten och tömmde min postbox på massa skit som deligationspapper på äldreboendet som jag ej jobbar på nåmer, helt onödigt att ha kvar sen var det tusen papper som heltidsprojektet som blir verklighet nu i Mars för min del och en massa skit om H1N1 viruset som man redan har läst på nyckeln.

Ikväll blir det att se hockeykväll 21.30 i SVT
Det är alltid lika roligt :D

Vill även hylla Micke Renberg för en otroligt bra expert kommentator för SVT.

Imorgon jobbar jag till 11.30 och sen har kommunen bestämmt att vi ska ta ecodriveing utbildning på Ninastrafik skola som ligger i Norra hamn, fyfan vad onödigt när man har gjort de när man tog kortet men de är ju betalt vafan de är väl lika och glida lite BMW 320d -05 :D

Sen efter ska man fara till gymmet och träna lite, de är som lika när man öndå är i stan :D Och man kör ju varannan så de är dax igen imorgon :D

Nu skiter jag i de här

Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0