091121 Luleå is hero of the day

Luleå hockey gjordet det :-) visst med 2-1 mot kalles gamla klubb frölunda indians.
Matchvinnare är givetvis våran målvakt Anders Nilsson som motade 40 skott och släppte bara in ett när de var 7 sek kvar ab matchen. Pucken hittade ett litet mål, synd att han ej fick hålla nollan men han får gärna göra ett nytt försök nästa match för min del ;-)

Väskbilder om inte mailen fungerade




Passar jag i handväska?
Kanske man oxå borde börja med feniminsopsäck :D vad ska man lägga i?
tjejer brukar ju ta med hemmet i den men jag brukar låt min grejer ligga hemma tills jag kommer hem :D


Idag har jag varit till Boden och rensa bromsskivorna och bromsbeläggen.
Måste näst åka in till en bmw verkstad och stänga av varningslampan.

Nu ikväll har jag hållit på att rensa skåen på onödigt skit som man inte behöver ha med sig när de blir dax att flytta. Har lagt allt i lådor i skåpen så är det bara lyfta ut dom när de blir dax.

Nu ska jag dricka lite kaffe

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0