091120 v-12

Tjenare,

Idag har man varit och jobbat en kort tur till 13.00 och sen varit förbi på gymmet en vända.
Provade mitt v12 pulver idag och de känndes att blodet forsade i ådrorna hehe :) Körde idag med roddmaskien som uppvärming är så jävla less på spinningcykeln. Sen körde jag benpressen, förlossningsmaskinen, mage och armar. Nästa vända blir nog på söndag.

Imorgon blir det att åka en vända till Boden.
Sen händer det inte så mycket mer för min del ihelg de blir nog bara att slöa om dom ej ringer på jobb för jag skrev upp mig att jag kan jobba helg men jag blir ju alldeles för dyr så ofta får man ej jobba helg.

Nu blir det att äta lite

Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0