091119 Torsdag is my day

Idag är det Torsdag och jag jobbar alltid varje Torsdag och gör mina uppgifter som jag har varje Torsdag. Vad det är kan man ju givetvis inte tala om :P

Nyss var jag och hämtade ut paketet som jag beställt från Gymgrossisten.

vackert eller hur?

Imorgon jobbar jag förmiddag igen.
Men imorgon måste jag försöka stiga upp tidigare, har så jävla svårt den här årstiden för det första somna och när jag väl gjort de som vaknar man knappt :/

Vad händer till helgen?
Ingen fest iallafall. Ska bara ta det lugnt och åka till Boden en vända på Lördag och gå igenom bilen och kolla vad som är problemet till varningslampan som lyser. Servolja har jag fyllt på idag. De var nästan slut faktiskt.

Ikväll är det en spännade hockeymatch i Swedbank arena mellan Modo och Luleå.
Chris Abbott är tillbaka. Men modo har ett starkt lag nu när Foppa är tillbaka och när dom har skrivit kontrakt med Dan Hinote som har spela med Foppa i Colorado, NHL



Men de här fixar ni Luleå...

Åååå Luleå ååå vi älskar Luleå...

Hockey hälsningar från Teemu

Kommentarer
Postat av: Sevän Uuno

Satan du beställer tillskott:)

2009-11-19 @ 21:32:05
Postat av: Anonym

minusta tulle iso mies :D

2009-11-19 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0