091118 Nautilus Morden

Tjenare,

Vilken härliga dag vi har idag det regnar för fullt ute. Idag har jag stigit upp vid halv nio och vid nio åkte jag och Henry in till Nautilus för att träna. Henry körde med instruktör eftersom det var första gången för honom.
Själv så cyklade jag 10 km sen körde jag roddmaskinen i tio minuter och då var jag uppvärmd kan jag säga :D Tränade ungefär en timme och det räcker gott och väl.

Har nyss kolla på en serie via SVT play som heter Morden. Den är skit bra, de har bara gått två avsnitt av sex än så länge. Om ni kommer ihåg serien graven som gick för 6 år sen typ. De här är en fortsättning men med nya mord så att säga. Skit bra serie sen den, Kjell Bergqvist är otroligt bra...

Idag är jag väldigt väldigt ledig, fyfan vad skönt.
Men imorgon jobbar man förmiddag igen men de är sköt och vara ledig en dag så här.

Funderar på att gå ner och städa i förrådet lite men orkar man de?

Äh nu ger jag mig...

Moikka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0